Hello im back :)

Åh, har haft en UNDERBAR helg och en hektisk vecka. Passat barn, städat, lagat mat till allt och alla haha, fixat och dånat, ¨åkt fram och tillbaka hit och dit, hämtat paket och massa.

Men det mesta jag gjrode var för familjen. Såklart mans täller upp för dem :) Men nu känner jag mig sååå glad, allting går så bra just nu. I lördags var vi hos min syster hela dagen, vi satt ute på altanen, åt och tjötade och umgicks. Hennes barn är för underbara. Sen sov vi över där. Vi färgade ägg förresten dagen innan :) så de fick ta med sig lite till dem och till pappa. Igår var vi hos pappa, åt middag och umgicks. Alla mina syskon var där förutom en. Tyvärr, men vi hade jätte kul i alla fall :)

Tack för ett fint lov gott folk. Har inte haft tid att uppdatera har ju varit upptagen med massa. Men nu är det skärpning :D Nu är jag tillbaka. Jag ska uppdatera lite mer idag om min favorit designer, lägga upp looks och massa annat. Sedan skriver jag ett inlägg om något som jag själv uttrycker mig från ;) Stay tuned my darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0