Hämnd

Hämnd :) ojojoj, detta pågår hela tiden. Finns det en gräns till hämnd? vad tycker du själv? njuter du av att hämnas?

.
Jag kan i alla fall tillägga att JAG älskar att hämnas, jag vet inte om jag är dum eller taskig för det men jag njuter över att ha gett tillbaka folk som har sårat mig. Det gäller ju bara stora anledningar då, inte som om att t.ex. min kompis inte bjuder mig på mat oh tänker "haha jag ska hämnas och sluta bjuda henne på mat hemma hos mig", utan saker som sårar mig och då förstår ni vad jag menar. I LOVE REVENGEEE! Haha, kalla mig för ond och galen men det är oftast galningar som strävar efter ett mål och lyckas med det i slutändan (galningar som är psykisk sjuka är inte vad jag syftar på), utan det andra sättet.
.
Även om jag är en rättvis person, jag älskar människor oavsett bakgrund, jag är öppen mot allt och alla (till en viss gräns av privatliv då), jag accepterar allas värderingar och allt detdär, så har jag jag ändå en liten bit av min sida där jag kan vara riktigt ond :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0