Påsklov

Denna veckan har jag och massa andra påsklov :) Jätteskönt. Idag ska jag åka hem, måste hämta extrakläder och säga hedå till mamma då hon reser imorgon. Sedan kommer jag tillbaka till min syster, så att vi kan ta chansen att köra hela veckan. Jag satsar jävligt mycket på körkortet nu så jag kan få den så snabbt som möjligt.
.
Welll, well, ännu har jag inte fattat varför jag inte kan göra mellanrum på¨mina inlägg :S Help somebody?
.


Är påväg mot kyrkan då det är en speciell dag idag för oss, uppdaterar när jag är tillbaka =) Känns så himla skönt att ´komma ut därifrån när man är färdig, för det känns så bra att ha varit i kyrkan.
Pusselipuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0