Religion

Jag tänker inte skriva om religion förräns jag känner att jag är redo för det. Varför? Jo därför att det är onödigt, hatfullt och man får så mycket onödig kritik av folk som bara har väldigt svårt, läs VÄLDIGT svårt att förstå en text och dess innebörd, därmed att de missuppfattar den. Så jag Tänker inte dela mina åsikter om de olika religionerna därför att jag faktiskt inte har TID för att sitta och tänka på varför den ena skriver så till mig och den ena tycker så illa om mig. Är inte ute efter att leka någon slags omogen profet som knappast evt vad han/hon snackar om utan bara för att ge folk öppna ögon om världen så att vi kan börja ta hand om varandra igen som vi gjorde för femton-tjugo år sedan. Var inte tiden underbar då? fråga era föräldrar själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0