Zuhair Murad

Här kommer några skönheter från den libanesiska Zuhair Murads vår/sommar kollektion 2011.
Du väljer själv ifall du vill svimma eller dö av hans kollektion ;)



















kolla in den härliga färgen :O



Thank you for your gorgeous fantasy in mind! Be my bitch and design me some new fantasies from my mind!


Blev du trött av alla bilder? Inte? Haha, du kan inte få nog va :) detta var bara några av hans kollektion. Fy jag vill egentligen lägga upp alla bilder men då blir inlägget FÖR mycket av bilder.
Annars kan ni gå in på hans hemsida och se hans kollektioner.

Ursäkta mig men...vem är ralph lauren, louis vuitton, dolce Gabbana och alla dessa kända? de är nollor framför han här ju. Jag får själv min inspiration av honom :)


Kommentarer
Postat av: © sarastille

sv; ja, de flesta som kommenterar brukar i alla fall vilja ha ett svar! :) om de har lämnat en bloggadress går du bara in på deras blogg och skriver svaret i en kommentar på nåt av deras inlägg. :) är det en anonym kommentar kan du svara genom att kommentera din egen blogg i samma inlägg som den anonyma, annars kan du göra ett inlägg och svara på frågan där :)

2011-04-17 @ 15:06:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0